FSP0472 Langå – Hobro

Underentreprenør for M.J. Eriksson i forbindelse med sporombygning af banestrækning mellem Langå og Hobro.

Perronforkanter udført som standard perron 55 i beton- og stålelementer bestående af betonfundamenter med stålsøjle monteret. Herefter montage af vægelementer mellem stålflanger inden stålbjælker monteres som bæring for overplade. Overpladen er støbt i hvid beton med harlekin mønster. I alt er der monteret 1450 betonelementer og 700 stålelementer.

Renovering af perrontunnel på Randers Station omfattede nedrivning af eksisterende flisebelægning på vægge og herefter oppudsning samt påsætning af nye fliser og delvist malerarbejde. Endvidere indgik el- og tømrerarbejder også i entreprisen.

ENTREPRISEN OMFATTER FØLGENDE BYGVÆRKER
– 645 m perronforkanter i Randers
– 430 m perronforkanter i Hobro
– 45 m insitu støttevægge på perroner
– omisolering af banebroer inklusiv kantbjælkeudskiftning
– udstøbning af ældre gennemløb under banen
– renovering af perrontunnel på Randers Station

Projektfakta

Bygherre
M.J. Eriksson - BaneDanmark
Udførelse
2018 - 2018
Entrepriseomfang
10,4 mio. DKK
Entrepriseart
Fagentreprise
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.