Kvalitet

Kvalitet i arbejdet er yderst vigtigt for JORTON. Vi er glade for vores håndværk og sætter en stor ære i den kvalitet, vi leverer. Vi er stolte over vores arbejde.

Derfor er vi også hele tiden opmærksomme på hvor godt, vi gør det. JORTON vil nemlig levere den rigtige kvalitet, som skal være det samme – uafhængig af den enkelte person. Kvalitetsstyring fylder i hele virksomheden med en klar procedure fra øverste ledelse til den enkelte medarbejder ude på byggesagen.

Vores KMA-afdeling og øvrige tekniske medarbejdere har konstant fokus på, at vi lever op til vore strenge krav.

Digitalisering
– fra manuel registrering til medarbejderadministreret digital kvalitetsstyring.

For at styrke kvalitetsstyringen har JORTON forladt modellen med manuel registrering på et kontrolskema. Vi har valgt at anvende Ajour System.

Digital løsning
Den digitale kvalitetsstyring er baseret på brugen af smart phone-teknologi og et tilhørende kvalitetssikrings- og dokumentationsprogram i forbindelse med udførelsesfasen.

Hvor man før skulle byggepladsen rundt med kamera, papirer og tegninger og herefter sammensætte og sende rapporter, færdiggør vi nu dokumentation i marken direkte på en smart phone.

Den digitale kvalitetsstyring er medvirkende til effektiviserede arbejdsgange og kommunikationsforbedringer med hensyn til:
– kvalitetssikring
– tilsynsnotater
– for-registrering
– fejl og mangler
– projektnotater

Rundt omkring os bliver der stillet større og større krav til kvalitet, miljø og arbejdsmiljø. I dag er vore systemer rigtig gode og udarbejdet efter gamle krav til certificering. Nu går vi hele vejen og vil i nærmeste fremtid blive certificeret.